2024-04-17

„Love Island. Wyspa miłości”: Numer jeden wśród młodych

0

9. edycja reality show jednym z najchętniej oglądanych programów w Czwórce. Losy Wyspiątek śledziło ponad 6 milionów osób, a w mediach społecznościowych randkowej produkcji przybyło łącznie 75 tysięcy obserwujących. Kultowy „Love Island. Wyspa miłości” po raz kolejny okazał się hitem dla rekordowej liczby fanów przed trzydziestym rokiem życia.

Gorący finał
14 kwietnia zakończył się emocjonujący reality show „Love Island. Wyspa miłości”. Od samego początku program cieszył się niesłabnącą popularnością, a pierwszy tydzień premier dziewiątego sezonu - emitowanego od 4 marca 2024 roku od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22:00 - odnotował najwyższe udziały otwarcia spośród swoich dotychczasowych edycji na antenie Czwórki.

Szczere uczucie najlepszą nagrodą
Przez sześć tygodni piękne singielki i przystojni single mieli szansę odnaleźć miłość i swoją drugą połowę. Pomagała im w tym bajeczna sceneria i zapierające dech widoki. Nad Islanderami czuwała charyzmatyczna Karolina Gilon, której obecność w willi zwiastowała każdorazowo zmiany i niespodziewane zwroty akcji. Do finału dotarły trzy pary: Asia i Rafał, Patrycja i Robert oraz Zuza i Jarek. Wszystko zależało już tylko od głosów widzów. Kiedy emocje sięgnęły zenitu, prowadząca przekazała werdykt. - Uroczyście ogłaszam, że zwycięzcami dziewiątego sezonu „Love Island. Wyspa miłości” są Zuza i Jarek - powiedziała. Nagroda dla pary to okrągłe sto tysięcy złotych, ale z cudownej Hiszpanii zabrali ze sobą coś o wiele cenniejszego, czyli prawdziwą miłość. Drugie miejsce zajęli Patrycja i Robert, a trzecie Asia i Rafał.

Rekordowa widownia
Dziewiąty sezon „Love Island. Wyspa miłości” zanotował wzrost oglądalności prawie w każdej grupie w stosunku do ósmej edycji programu. Średnie udziały w rynku pierwszych sześciu odcinków w grupie komercyjnej wyniosły 5,3% (SHR All 16-59), a wśród wszystkich widzów - 3,8% (SHR All 4+). Z tygodnia na tydzień widzów sukcesywnie przybywało, a ostatnie sześć odcinków show osiągnęło średnie udziały wśród młodych odbiorców - 10,10% (SHR All 16-29). Warto dodać, że w tej ostatniej grupie widzów, w paśmie emisji reality show - od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22.00 - Czwórka była najchętniej oglądaną stacją w Polsce.

Hit internetu
Program wzbudził olbrzymie zainteresowanie wśród internautów, co przełożyło się na powiększenie grupy obserwujących show fanów o ponad 75 tysięcy. Dziewiąta edycja „Love Island. Wyspa miłości” zyskała milionowe zasięgi i wyświetlenia na kanałach YouTube, Facebook, TikTok i Instagram. Najlepiej oglądana rolka sezonu ma prawie 4 miliony wyświetleń.

Dziękujemy za wspólne oglądanie 9. edycji Love Island. Wyspa miłości w Czwórce.

Oficjalny profil „Love Island. Wyspa miłości” na Instagramie - @loveislandwyspamilosci